24 Ağustos 2016 Çarşamba

Gizem Oyunu - 1




13 Ağustos Cumartesi günü , hava da nane molla, Zeynep Sultan da ananesiyle yazlıkta takıladururken, bizde Bora'yla evimizde takılıyoruz.

Ne oynasak ne oynasak derken Bora'nın aklına bir oyun geldi. Kağıtlara şifreli cümleler yazıcaz ve o bizi başka bir şifreye ordan başka bir bilinmeyen bilmeceye en sonda da bir finale götürücek bir oyun. Adına da Gizem Oyunu dedik.

İlk oyunu Bora kurdu ve bilmeceleri bilip finale ulaşan kişi ben oldum. İnanılmaz eğlendim. Çünkü Bora o kadar ilginç yerlere şifreleri koymuş ki, gülmekten oyunu oynayamadım.

Ve işte fotoğraflarla Gizem Oyunu



" Bende bir sürü kitap var ve tahtayım bil bakalım ben neyim ? " cevabı kütüphane ve bu kütüphanede şifreli kağıdı bulmak ölüm !!!


Neyseki kolay buldum :)
                                       "Herkesi ıslatırım, yazın su dolarım, bil bakalım ben neyim ?"


"Ben iki katlıyım , herşeyi dondururum, bil bakalım ben neyim ?"


"Ben çok pis kokarım, herkes bana çöp atar, bil bakalım ben neyim ? "


"Ben bi canlıyım, herkes bana su döker, yapraklarım var, bil bakalım ben neyim ? "


FİNAL
"Ben evin girişiyim, bana ayakkabı çıkarırsın, bil bakalım ben neyim  ?



13.08.2016 ,  Altunizade




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder