4 Şubat 2014 Salı

MaAile Kızılcahamam

Nezo ,Bora’nın en sevdiği arkadaşlarından biri. Nezo’nun anne ve babası Muzo ve Sema’da bizim ezeli dostlarımız. Hal böyle olunca birlikte güzel vakit geçirmek için planladığımız bir gezi düzenledik. Bir şeker bayramı arifesi Muzo’ların memleketi Ankara- Kızılcahamam’a doğru yola çıktık.

Nezo ve Bora
İlk Kızılcahamam ziyaretim Bora daha karnımda 5 aylıkken olmuştu.  Aradan geçen 5 yıldan sonra köy havasından hiçbir şeyin eksilmediğini , herşeyin yerli yerinde olduğunu görmek güzeldi.  Bu durum o köyün vatandaşları için gayet tabi normal  ama şehirdeki hızlı değişimlere ayak uydurmaya çalışan bizler için anormal kaçabilir.

Sema ve Sıpa
Zaten geniş bir aile olan Muzo’lara bir de bizim arkadaşlarımız Kemal-Gözde çifti ve kardeşleri Cemil’inde katılımıyla ayrı bir şenlik yaşandı. Çiftlik evi olunca yayıl yayılabildiğin kadar... Hoşca vakit de ancak dostlarla birlikteyken kayda değer güzellikte ve hapşırık hızında geçiyor. Çocuklar alabildiğine yeşil alanda neşe içinde koştururken biz büyüklerde aman kaybolurlar mı endişesinden uzak , kafamız rahat şaraplarımızı yudumlayıp kakara kikiri sohbetler ettik.  Tabi temiz hava bol gıda ve yol yorgunluğu derken erkenden uykular geldi.

Bekir Enişte,Cemil,Kemal,Muzo,Gözde,Çiğdem
Ertesi gün dinç kalkmanın dayanılmaz hafifliğiyle sabah kahvaltısı ve kahvesinden sonra öğlen mangal için Gölbaşı’nda piknik yapmak için harekete geçtik. Hem alışveriş yaptık hem de Kızılcahamam’ın çarşısını pazarını gezmiş olduk. Piknik ve tatil boyu yaşananlar anlatılmaz ancak fotoğraflanmış olan karelere bakılır.  Tatlı misafirperverlik içinse ev sahiplerine ne kadar teşekkür etsek az kalır...

(22 Ağustos 2012 )

Sevgiyle Kalın...

Ormanda bağırmak çok zevkli

Aşkla odun toplanır

Yo yo hayır ağaç falan kesmedik